ОШ " ХРИСТО БОТЕВ " - Димитровград
ШКОЛА = РАДОСТ УЧЕЊА И ДРУЖЕЊА
  • Почетна
  • Вести
  • Галерија
  • Видео
  • Контакт
  • Јавне набавке
  • WellBeCome
  • COVID19

Мени

  • Почетна
  • Христо Ботев
  • Организација рада
  • Ђачки кутак
  • За родитеље
  • Успешни ученици
  • Такмичења
  • Распоред школског звона
  • Школски часопис
  • Календар
  • Школа без насиља
  • Школска документа
  • За осмаке
  • Школе за 21.век

Предмети

  • Математика
  • Српски језик
  • Физика
  • Информатика и рачунарство
  • Енглески језик
  • Техника и технологија

ЛИНКОВИ

Министарство просвете, науке и технолошког развоја 
ЗУОВ 
Чувам те, национална платформа за превенцију насиља ...


 


Претрага




Анкета

Да ли вам се допада сајт школе?

Да
Не
Не знам


Резултати

Календар

Јун 2025
НЕДПОНУТСРЕЧЕТ ПЕТСУБ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930


Банери





  
  Школски часопис




Администрација






Школа без насиља

Tим за заштиту деце од насиља, злостављања и занемаривања и ризичног понашања

  • Андрејевић Весна учитељ - координаторка тима

  • Данијела Рангелов Митић, учитељица

  • Илијев Славица, учитељица

  • Јасмина Иванов, учитељица

  • Моника Васов Јовановић, одељ.старешина

  • Ирена Гигов, одељ.старешина

  • Биљана Мицев, одељ.старешина

  • Даниела Костов Пејчев, одељ. старешина

  • Ивица Марков, наставник физичког

  • Катарина Симеонов, психолошкиња

  • Душица Јотев, педагошкоња

  • Милена Ставров, директорка


Програм „Школа без насиља“


Škola bez nasilja | LetopisГлави циљ „Школе без насиља“ јесте стварање безбедне и подстицајне средине за учење, рад и развој. У оквиру овог програма насиље је дефинисано као сваки облик понашања који има за циљ намерно наношење психичког или физичког бола другоме. Програм је пре свега намењен деци, наставницима и запосленима у школама, али и родитељима и читавој локалној заједници.

Седам корака ка школи без насиља   

Примена овог програма и његова трајна уградња у школски програм рада (школски курикулум) трају бар једну школску годину. У овом процесу школа пролази седам корака:

• подизање свести о проблему – прихватање чињенице да се у  школи догађа насиље;
• формирање унутрашње заштитне мреже – доношење процедура и механизама који ће обезбедити да она трајно функционише;
• успешно функционисање унутрашње заштитне мреже – дефинисане процедуре за бележење насиља и предузимање мера заштите;
• формирање спољашње заштитне мреже – укључивање дома здравља, центра за социјални рад, полицијске управе и општине у рад програма;
• обраћање за помоћ деце/породица изложених насиљу – успостављање поверења  у унутрашњи и спољашњи тим помагача (заштитне мреже);
• функционисање система интервенција – дефинисане процедуре за правовремен и конструктиван одговор на насиље, а интервентни и превентивни програми примењују се у школској пракси;
• самопроцена школе – да ли је школа постала безбедно окружење за децу/ученике, да ли родитељи и наставници сматрају да школа може самостално да настави са програмом и да је постала сигурније место за развој. 

Национална платформа за превенцију насиља - Чувам те

Пројекат Наша Школа (nasaskola.rs) © Академија Филиповић
Нека права задржана. Администратори школа су одговорни за објављени садржај