ОШ " ХРИСТО БОТЕВ " - Димитровград
ШКОЛА = РАДОСТ УЧЕЊА И ДРУЖЕЊА
  • Почетна
  • Вести
  • Галерија
  • Видео
  • Контакт
  • Јавне набавке
  • WellBeCome
  • COVID19

Мени

  • Почетна
  • Христо Ботев
  • Организација рада
  • Ђачки кутак
  • За родитеље
  • Успешни ученици
  • Такмичења
  • Распоред школског звона
  • Школски часопис
  • Календар
  • Школа без насиља
  • Школска документа
  • За осмаке
  • Школе за 21.век

Предмети

  • Математика
  • Српски језик
  • Физика
  • Информатика и рачунарство
  • Енглески језик
  • Техника и технологија

ЛИНКОВИ

Министарство просвете, науке и технолошког развоја 
ЗУОВ 
Чувам те, национална платформа за превенцију насиља ...


 


Претрага




Анкета

Да ли вам се допада сајт школе?

Да
Не
Не знам


Резултати

Календар

Новембар 2025
НЕДПОНУТСРЕЧЕТ ПЕТСУБ
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30


Банери





  
  Школски часопис




Администрација






Школа без насиља

Tим за заштиту деце од насиља, злостављања и занемаривања и ризичног понашања

  • Андрејевић Весна учитељ - координаторка тима

  • Данијела Рангелов Митић, учитељица

  • Илијев Славица, учитељица

  • Јасмина Иванов, учитељица

  • Моника Васов Јовановић, одељ.старешина

  • Ирена Гигов, одељ.старешина

  • Биљана Мицев, одељ.старешина

  • Даниела Костов Пејчев, одељ. старешина

  • Ивица Марков, наставник физичког

  • Катарина Симеонов, психолошкиња

  • Душица Јотев, педагошкоња

  • Милена Ставров, директорка


Програм „Школа без насиља“


Škola bez nasilja | LetopisГлави циљ „Школе без насиља“ јесте стварање безбедне и подстицајне средине за учење, рад и развој. У оквиру овог програма насиље је дефинисано као сваки облик понашања који има за циљ намерно наношење психичког или физичког бола другоме. Програм је пре свега намењен деци, наставницима и запосленима у школама, али и родитељима и читавој локалној заједници.

Седам корака ка школи без насиља   

Примена овог програма и његова трајна уградња у школски програм рада (школски курикулум) трају бар једну школску годину. У овом процесу школа пролази седам корака:

• подизање свести о проблему – прихватање чињенице да се у  школи догађа насиље;
• формирање унутрашње заштитне мреже – доношење процедура и механизама који ће обезбедити да она трајно функционише;
• успешно функционисање унутрашње заштитне мреже – дефинисане процедуре за бележење насиља и предузимање мера заштите;
• формирање спољашње заштитне мреже – укључивање дома здравља, центра за социјални рад, полицијске управе и општине у рад програма;
• обраћање за помоћ деце/породица изложених насиљу – успостављање поверења  у унутрашњи и спољашњи тим помагача (заштитне мреже);
• функционисање система интервенција – дефинисане процедуре за правовремен и конструктиван одговор на насиље, а интервентни и превентивни програми примењују се у школској пракси;
• самопроцена школе – да ли је школа постала безбедно окружење за децу/ученике, да ли родитељи и наставници сматрају да школа може самостално да настави са програмом и да је постала сигурније место за развој. 

Национална платформа за превенцију насиља - Чувам те

Пројекат Наша Школа (nasaskola.rs) © Академија Филиповић
Нека права задржана. Администратори школа су одговорни за објављени садржај