ОШ " ХРИСТО БОТЕВ " - Димитровград
ШКОЛА = РАДОСТ УЧЕЊА И ДРУЖЕЊА
  • Почетна
  • Вести
  • Галерија
  • Видео
  • Контакт
  • Јавне набавке
  • WellBeCome
  • COVID19

Мени

  • Почетна
  • Христо Ботев
  • Организација рада
  • Ђачки кутак
  • За родитеље
  • Успешни ученици
  • Екскурзије
  • Такмичења
  • Распоред школског звона
  • Школски часопис
  • Календар
  • Школа без насиља
  • Школска документа
  • За осмаке
  • есДневник
  • Школе за 21.век

Вести

  • Упис ученика у први разред

    17. Mart 2021 09:46
    Информација за родитеље у вези са еЗаказивањем термина за упис и тестирање детета у ОШ
     
     
  • РАСПОРЕД ПИСАНИХ ПРОВЕРА

    01. Decembar 2020 17:22РАСПОРЕД ПИСАНИХ ПРОВЕРА за други циклус у периоду од 30.11.2020 год. до 18. 12. 2020. год које ће се радити online
  • Online kursevi engleskog jezika

    23. Oktobar 2020 13:50Online kursevi engleskog jezika
  • SELFI

    08. Jun 2019 09:13Линк за ученике III и IV разред :


    Линк за ученике од V  до VIII разреда :


    Линк за учитеље:


    Линк за наставнике:


    Линк за руководиоце у школи:


Предмети

  • Математика
  • Српски језик
  • Физика
  • Информатика и рачунарство
  • Енглески језик

Прописи у образовању

Закон о изменама и допунама Закона о основама система образовања и васпитања

Закон о основном образовању и васпитању

Закон о уџбеницима и другим наставним средствима

Закон о основној школи



Правилник о стручно-педагошком надзору  


Правилник о вредновању квалитета рада установа 


Правилник о оцењивању ученика у основном образовању и васпитању





ПРАВИЛНИК о сталном стручном усавршавању и стицању звања наставника, васпитача и стручних сарадника


- Приручник за планирање стручног усавршавања
- Документ о вредновању сталног стручног усавршавања у основној и средњој школи за 2013/2014

 


Претрага




Анкета

Да ли вам се допада сајт школе?

Да
Не
Не знам


Резултати

Календар

Март 2023
НЕДПОНУТСРЕЧЕТ ПЕТСУБ
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031


Банери





  
  Школски часопис




Администрација






За осмаке

   Важно обавештење:

ОБАВЕШТЕЊЕ
о начину спровођења пробног завршног испита
 
Са надом да ћемо овај испит успети да спроведемо пре завршетка текуће наставне године, намеравамо да интензивирамо активности које би помогле ученицима осмог разреда да се припреме за завршни испит. С тим у вези, донели смо одлуку да спроведемоонлајн тестирање којим ћемо ученицима осмог разреда омогућити самопроцену знања и то би био први пробни тест који је у складу са тренутним могућностима рада од куће. Основна сврха овог тестирања је да ученици стекну увид у то да ли су напредовали до очекиваних стандарда постигнућа у предметима који су обухваћени завршним испитом и да у односу на резултате пробног завршног испита, по потреби, додатну пажњу посвете одређеним областима у оквиру појединих предмета.
Након завршеног тестирања, ученици ће добити резултате, а предметни наставници ће путем успостављених канала комуникације сазнати које су области ученици савладали и шта им представља тешкоћу, да би се томе могли посветити током даљег рада. На основу ових размена, наставници треба да планирају подршку ученицима у склопу припрема за завршни испит, које се за сада такође одвијају учењем на даљину.
По нормализовању услова рада, спровешће се и други пробни завршни испит којим ће бити тестиране процедуре, што значи да ће ученици имати више прилика да провере своје знање.
Завод за вредновање квалитета образовања и васпитања је припремио демо верзију теста"Упознај окружење за самопроцену знања", који треба да послужи ученицима да се на време, пре тестирања упознају са платформом. Након што од одељењских старешина добију налоге, очекује се да ће ученици од 14. априла 2020. године моћи да приступе платформи како би проверили приступне параметре, упозали се са окружењем, погледали упутства и урадили демо тест. Демо тест ће имати четири питања како би ученици имали прилику да виде какав тип питања их чека на тесту и моћи ће да се упознају са начином решавања.
Oнлајн пробно тестирање ће бити спроведено по следећој динамици:
22. априла 2020. – тест из српског/матерњег језика
23. априла 2020. – тест из математике
24. априла 2020. – комбиновани тест
Ученицима ће сваки тест  бити доступан 12 сати (од 8.00 до 20.00) , како би могли да му приступе у време кад технички или други организациони или породични услови дозвољавају.
Преко платформе mojaucionica.gov.rs и налога који им је проследио одељењски старешина, ученик приступа решавању тестова.
Ученик ће на почетку сваког теста бирати језик на којем ради тест.
Сваки ученик ће моћи само једном да приступи решавању теста, које ће бити временски ограничено! То значи да када ученик приступи тесту, мора и да га заврши у року предвиђеном за рад. На почетку теста, ученици ће добити обавештење о дужини трајања тестирања.
Повратну информацију о резултатима теста ученик ће моћи да види након дванаесточасовног истека времена за решавање теста, када ће решења бити доступна, а ученик ће моћи да им приступи и анализира их. Наведено ће бити могуће логовањем на платформу са истим приступним налогом као и за решавање тестова.
Анализе задатака сва три теста ће бити емитоване и на каналу РТС 3, у терминима који ће накнадно бити утврђени.
За ученике који немају техничке могућности да раде онлајн тест (они који не прате наставу онлајн), школама ће бити на располагању сва три теста у ПДФ формату, на дан комбинованог теста, тј. 24. априла, како би их одштампале и проследиле родитељима. Уколико су у могућности, родитељи могу да дођу до школе и преузму тестове у складу са мерама безбедности и под условом да не буду уведене ригорозније мере забране кретања. Ради ефикасности и што већег обухвата ученика тестирањем, препорука је да школе на време обавесте родитеље и прикупе информације о потребама за штампаним тестовима. Ове тестове родитељи неће враћати школи, већ ће наставници кроз редовну комуникацију са овим ученицима добити информације о њиховом постигнућу и на основу тога дати упутства и материјале за учење – припрему за завршни испит.
Уколико не буду постојали услови за преузимање штампаних тестова, ученици ће преко РТС-а моћи да виде задатке и њихова решења.
 

FAKTORI IZBORA ZANIMANjA

Pravilno odabrano zanimanje je ono za koje pojedinac može da se opredeli i sa uspehom da postiže najbolje rezultate i da ima zadovoljstva.

Da bi se pravilno izabralo zanimanje neophodno je voditi računa o sledećim faktorima:

INTERESOVANjA I ŽELjE - od toga zavisi šta osoba hoćeda radi. To je osnovni faktor. Bolji uspeh se postiže ako se radi ono što se želi, ali samo interesovanja ne mogu biti garancija za uspeh na poslu.

SPOSOBNOSTI – od njih zavisi šte osoba može da radi. Tu spada opšta inteligencija, matematička ( lako i brzo operisanje brojevima), prostorna orijentacija ( sposobnost prostornog predstavljanja, snalaženja i orijentisanja ), verbalne sposobnosti ( veština govornog izražavanja, razumevanja i baratanja rečima ), psihomotorna sposobnost ( spretnost ruku, prstiju, šake ).

OSOBINE LIČNOSTI – šta će neko odabrati zavisi od toga kakav je. Potrebno je voditi računa da li je čovek: savestan, odgovoran, istrajan, strpljiv, tačan, precizan, realan, radoznao, komunikativan, društven, otvoren, srdačan, povučen, nervozan, agresivan, izdržljiv, uporan...

ZDRAVLjE – veoma važan faktor. Postoje zanimanja u kojima ne bi mogla da radi osoba sa ravnim tabanima, krivom kičmom, slabim vidom i sluhom, alergijama na boje i isparenja, slabim plućima, osobe kojima drhte ruke, koje pate od vrtoglavice, imaju strah od visine...

POZNAVANjE MREŽE SREDNjIH ŠKOLA - važno je znati koje srednje škole postoje, uslovi upisa, predmeti koji se izučavaju, trajanje, mogućnosti zapošljavanja posle završetka, mogućnosti daljeg školovanja...

POZNAVANjE ZANIMANjA - neophodno je poznavati zanimanje za koje se osoba opredeljuje: šta se radi, čime se radi, na čemu se radi, šta se od radnika zahteva u pogledu rada i zdravlja, uslovi rada, sposobnosti, osobine ličnosti, pozitivne i negativne strane zanimanja.

DRUŠTVENE POTREBE – veoma je važno znati da li se željeno zanimanje traži ili ne, da li se posle školovanja može zaposliti, koliko je traženo neko zanimanja.

Prilikom opredeljivanja za zaminanje neophodno je sve ove faktor uzimati u obzir i tako napraviti dobar izbor.

Beogradska otvorena škola - Internet portal na kome možete da uradite testove interesovanja, veština i osobina, zatim da pogledate bazu  i informišete se o oko 300 opisanih zanimanja. 

 http://karijera.bos.rs/



POIS predstavlja javnu bazu svih usluga profesionalne orijentacije, karijernog informisanja i savetovanja i aktera koji ih pružaju ili učestvuju u njihovoj realizaciji
http://profesionalnaorijentacija.org/pois-informacioni-sistem-profesionalne-orijentacije/


Пројекат Наша Школа (nasaskola.rs) © Академија Филиповић
Нека права задржана. Администратори школа су одговорни за објављени садржај